#1
|
||||
|
||||
ΔΕΝ βγαινει το μπουζι Ε46 2.0 143ps
πηγα που λεσ σε εναν μηχανικο να αλαξω 4 μπουζακια επειδη ειχα αλαξει πολλαπλασιαστεσ πριν απο καιρο και τωρα που εχω κανει πολλα και λιωμενα χιλομετρα το ειπα να το κανω σερβισ και εκει που ξεβιδωνε τα μπουζι το 3ο στη σειρα δεν ξεβιδωνε με την καμια μιλαμε...εκει αμεσωσ λεω την γαμησαμε..κ μ λεει μη φοβασαι υπαρχει ενα κολπο με ενα ειδικο κολαουζο που το βιδωνεισ κ αφηνει μια σουστα με καινουργια πασα μεσα κ εισαι ετοιμοσ..!!! αλλα δεν ξερω τι παιζει με το κολπο... ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΑΣ ΤΙΠΟΤΑ Γ ΑΥΤΟ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ???
|
#2
|
||||
|
||||
Aδερφέ το κόλπο σε όλη την ιστορία είναι πως ανοίγει καινούρια πάσα με ένα κολαούζο λίγο μεγαλύτερο και μετά φυτεύει καινούριο σπείρωμα και όλα ok πολλή καλή δουλεία το έχω δοκιμασμένο στην μηχανί μου χτ600 γίνετε αθάνατο αν γίνει σωστή δουλεία!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
#3
|
||||
|
||||
ευχαριστω να σε καλα αδερφε του λεω οκ τοτε να το κανει..!!! το μουζι πωσ θα βγαλει ομωσ δεν ξεβιδωνει με τιποτα θα σπασει μεσα????
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη timos 318i : 07-11-10 στις 00:46 |
#4
|
|||
|
|||
Δεν ξέρω την παραπάνω διαδικασία αλλά σε μηχανάκι φίλος όταν έλιωσε μέσα το μπουζί το έκοψε λίγο από πάνω και μετά με τρυπάνι το ξεβίδωσε... Έβαλε το τρυπάνι μέσα και το έβαλε να ξεβιδώνει...
Δεν ήταν εύκολο γιατί παιδευόταν κυριολεκτικά μια μέρα από το πρωί μέχρι αργά το βράδυ... |
#5
|
||||
|
||||
Κι ολα αυτα γιατι γινονται ρε παιδια, γνωριζει κανεις? Μπορει να συμβει σε ολους να πανε για σερβις και ξαφνικα να αρνηθει να βγει το μπουζι στα καλα καθουμενα? Μηπως πρεπει να προσεχουμε κατι?
|
#6
|
|||
|
|||
ΜΠΟΥΖΙ
Καλημερα,
Η μεθοδως με το τρυπανι ειναι πιο φθηνη,και πιο ευκολη.Μπορεις ακομα να το κοψεις απο πανω,τρυπας με τρυπανι και κανεις εσωτερικα στο μπουζι αναποδα πασα,βηδωνεις μια μακρια βιδα και ξεβηδωνεις. Η μεθοδως που σου προτεινε ο τεχνιτης στο συνεργιο,να ανοιξεις καινουργιο πασο στην κεφαλη,απαιτει να κατεβει η κεφαλη.Τα γρεζια που θα διμιουργηθουν απο την εργασια του που θα πεσουν?Μεσα στων κινητηρα σου,και στα επομενα 1000 χιλιομετρα θα των παρεις αγκαλια. Πιος σου αλλαξε τελεφτεα τα μπουζια?Σε εκεινο να πας και να του ζητησης να σου τα ξανααλαξει. Κλεινω με μια ερωτηση.Πιος σφιγκει τα μπουζια με δυναμομετρο?ρωτηστε ενα τεχνιτη ποσα κιλα πρεπει να βαλει στο δυναμομετρο για μπουζι? Ολοι η ασχετη μηχανικη το πεζουν. ΑΛΠΙΝΑΚΙΑΣ |
#7
|
||||
|
||||
Ο κατασκευαστής δίνει μία τιμή για την ροπή που πρέπει να ασκούμε στο σφίξιμο..Αλλα οπως προανέφερε ο alpinakias ποιος σφίγγει μπουζί με δυναμόκλειδο???
__________________
ο Γιατρός μπορεί να θάψει τα λάθη του, ενώ ο αρχιτέκτονας το πολύ πολύ να σου προτείνει να φυτέψεις ένα αναρριχητικό φυτό... avatar: special thnx to E36rules [driftson] |
#8
|
||||
|
||||
να κανω και γω μια ερωτηση...?απο ποτε εχουν να αλλαχτουν τα μπουζι..?
παντως σπειρα εχω και εγω σε ενα κυλινδρο και δεν υπαρχει καποιο προβλημα αλλα την διαδικασια για να γινει δεν την ξερω,παντως δεν νομιζω ο ελληναρας μηχανικος να βγαλει κεφαλη |
#9
|
||||
|
||||
Παράθεση:
και αυτό γιατί οποιαδήποτε αντίσταση βρεθεί κατά 99% οφείλεται στο ότι έχει κάτσει λάθος το ένα σπείρωμα με το άλλο. Βιδώνοντάς το με το χέρι δεν << πληγώνεις >> ( ας το πούμε ) το σπείρωμα της κεφαλής οπότε μπορείς να κάνεις πίσω. Άλλος τρόπος βιδώματος είναι να πατήσεις με το χέρι το μπουζί πάνω στο σπείρωμα. Μετά ΞΕ - βιδώνοντας ΑΡΓΑ θα δεις ότι κάπου κλωστάει (πηδάει ρε παιδί μου) και ΤΟΤΕ αρχίζεις πάλι το βίδωμα αργά και χωρίς πολύ (ή πολλή; ) δύναμη.
__________________
Out for all that I can get |
#10
|
||||
|
||||
σωστός ο oldcarskikass...Έτσι το κάνω και εγω!!!!!
__________________
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΣΑΒΒΑΤΟ ΝΑ ΜΗ ΠΟΤΙΖΕΙΣ ΓΛΑΣΤΡΕΣ.ΓΙΑΤΙ ΠΕΡΝΩ ΜΕ ΤΗ BMW ΚΑΙ ΤΗ ΓΕΜΙΖΩ ΛΑΣΠΕΣ !!!!! http://www.bmw-motorsport.gr/forums/...586#post443586 http://www.bmw-motorsport.gr/forums/...418#post440418 |
|
|